05 June 2014

Dubai Tower Restaurant

datang dah penyakit M aku ni..
arini nak share gambar jela.
meh berkenalan ngan Family In Law aku.

minggu lepas besday Abg Zamani. abag Ipar aku. family Ajim ni suke meraikan ahli keluarga kar restoran arab. sebab masing2 suka makan nasi Arab. boleh kata sebulan sekali or 2bulan sekali mencari nasi arab.
sampai aku2 pon terjebak walhal takreti makan nasi arab. nasib baik aku suke makan kambing. hehehehe penyelamattt

  
besday Man kite... Incik Zamani. besday dia tapi dia kena belanja. hahahah
Adeeb nak kek yang spiderman.. nak yang ade gambar labah2 tu... *pitam*


kesemua di atas adalah yang menyambut kelahiran pada bulan Mei 




  
sebelah kiri tu Nadir. Adik bawah Ajim.. yang bongsu. tinggal  beliau sorang lom kawen.
Yang kanan tu Abg Mahfiz. atas ajim.
Ni Kak Veeyah. wifey abg Mahfiz dengan anak ke 3 Nadzif Muayyad
ni angah Najib dan wifey, Kak Lin

ni la Princess of the family. Kak Long Najihah. Die sorang anak sulung dan perempuan.
5 beradik yang lain semuanya lelaki. bagusnye 5 lelaki ni semua mendengar kata Kak Long tau..
tegas n boleh buat kawan jugak.

kek tu Kak Long yang buat sendiri tau.
hobi die masak. Nasi arab pon dia dah teror buat, suka buat kek ngan cuba macam2 resepi.
yang pegang pisau kek tu asben kak long, Abg Mazlan.

ni pompuan cantik dengan suami dan anak2nye..
adeeb kalo dah dapat kek spiderman memang jangan harap die nak layan ko



Abg Zamani danWifey, Kak Jarah




hero off the day..
menjerit kemain lagi 1 kedai tengok. pahtu ngam2 nasik sampai die pon pengsan.
tido sampai ke pagi. saboooo jelaaaaa



musyawarah nak order makan. hihihihhhh

berterabur semua gambar ngan Caption.
ni gambar yang ada dalam HP aje.
pahtu Afiq mengamuk nak tido. huih gambar makanan lupe snap..
gambar mak mertua aku pon takde. hahahahaaha
nanti aku apdet lain.


selalu diorang makan Nasi Arab kat seremban. aku tak pernah lagi makan kat Damsyik tu.
yang ni makan kat Nilai aje sebab semua kerja esoknya.


pilih punya pilih lekat restoran ni...


Dubai Tower Restaurant.
kat Nilai


nak info alamat ngan google maps boleh tengok >> sini
dekat2 area Inti College.


harga pon agak munasabah.
makanan pon semua sedap2.







ni je satu2nya makanan yang berjaya di snap.
sodappppp
selain daripada tu ada makan Lamb Khabsah.
Chiken Mandy
Jus Mangga pure..

hoihh sume sedap2..

alamak dah lapar balik..
korang nak test makan nasi arab pi kedai ni. mabeles!!

No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™