03 June 2014

Pindah

ko rang rindu kat aku ke???
*soalan mintak lempang*

tak kire la korang rindu ke tak...
aku nak bagi gambar tembam aku ni haaaa


hahahahah tak sia2 makan self baking powder..
cam donat dah muke haku

2 hari ni aku senyap sebab bizi mengabehkan cerita korea.
hahahahahahahahhahaa

pagi2 tadi sampai je opis carik troli pindah barang dari opis tingkat 5 naik ke tingkat 6.
aku tak dapat meja lagi. duduk mane pon aku tak tau.
tapi barang2 ni dah lama kat bawah tu.. lets angkut duduk sekali kat meja transit.

syukur diorang bagi aku meja ngan pc.
at least boleh aku baca paper.
sekanrang ramai takde kat opis sebab ramai yang terlibat dengan sukan perbendaharaan tu.

nanti sume dah reda baru aku dapat kenal bos baru kot.
tengah2 banyak kerja tiba2 jadi takde kerja dah macam henpon abes bateri aku rase.
annoyed gilerrr

warning je lebih.. tapi hape pon takleh pakai...
sobssss

*aku lapa durian. korang blanje aku durian bleh???


No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™