17 June 2014

Nothing

ni gambar minggu lepas.
Afiq ni tak pandai cakap pon mesra rakyat mengalahkan YB.
tiap2 pagi bila turun bawah jumpa aci cleaner tu sume die babai2..

kalo nak pi buang sampah, bawak die turun dudukkan aje kat lobi geng ngan aci2 tu.
tak nangis pon die.
tunjuk kereta.. tunjuk pokok tunjuk macam2 suma Aci tu melayan.
teringat kat cucu diorang kot.

ni kitorang nak keluar. tunggu Ajim amek kereta. direct je dia pi kat Aci tu mintak pakaikan jam.
hahahhahaha
 semua cleaner kat blok aku tu tua2 dah.
selalu kotak kopi banyak2 tu aku tak buang. kumpul banyak2 letak depan rumah. nanti masa turun bawah bagitau... Aci, nanti amek kotak ye...

petang aku balik kotak da licin.
diorang simpan kotak banyak2 nanti ada lori datang beli kotak.
untung la aci tu.. kotak aku tiap2 minggu kurang2 pon 4-5kg.
sebulan dah berape. hehehee
sape2 nak pindah rumah meh mintak kotak ngan aku meh...
kotak banyak.

ni muka teddy bear pagi ni.
hoihh lama gile tak jumpe spek ni. puas aku carik.
spek baru dah kena kepak ngan Afiq. patah sebelah kaki. tros majok aku nak buat spek.
bukan murah tau... rm500 satu. siap ade transicion yang kalau tengah panas tu dia tukar kaler itam. n anti calar lagi.
kena carik yang anti patah pulak.

ni spek pertama aku pakai. masa buat spek baru tu spek ni sayang nak buang. aku tukar cermin aje.
huuu barang lama jangan dibuang... kan dah pakai balik. hahahhaa
so arini kerja tak pakai Lens.
yiiibbbaaaa

aku takde apdet sangat.
tengah bizi menelaah cerita korea skang.
bwahahahahaha

kot peknen anak lekat la iras2 aktor2 ensem mata sepet pon jadik la...
dah ibu taste chinese look. tapi dapat Vietnams look.
bwahahahahahha

*peace yang!
i lebiu jugakk

No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™