18 June 2014

Manhattan Fish Market Alamanda

arini celik je mata da kelaparan.
malam tadi tak makan.
bertambah terpisah dah aku dan diet.
marilah kita melayan kebuloq 24jam. hahahahahhaa

Ajim kata arini dia ade hal kat nilai so takmo pi keje.
kata nak anta nasik kat aku . dari pagi aku tunggu. pahtu tak jadi anta.. ajak keluar plak.
okeh. lunch hour kita deting.

tetiba datang sawan seafood aku ajak dia makan kat cni.
cuak die kejap.. bleh makan ke kat cni??? sy x pnah makan tpt ni. hahahahhaha

sebenonye ni kali ke 2 aku masuk kedai ni.
kali pertama masuk soalan aku...
'ada halal jakim tak??'
'Alhamdulillah.. ada kak...'

ok tros duduk nak order.

skang ada promo utk parents

selain tu kalau order 2 main courese price jadi RM29.90
pahtu air pon caj murah 


tapi kitirang amek hat ni.
watsons card holder boleh makan Manhattan Star Platter free 2 glass air dengan 2 mushroom soup.
kalau tak set Manhattan tu aje Rm55.90 without air ngan sup.
ok bolehlaaa...

dalam gambar air lemongrass. erkk takmo.
tukar la..
ajim amek pandan aku amek mineral dahla. air pelik2 ni bukan aku minum pon.


Ajim cakap air pandan dia sedap.
sampai ke sudah aku tak rasa. hahahahah 

jom jengah2 menu dia.
santek kan??
menu dia ni buat kita rasa nak makan semuanya tau. gambar cantik2 pahtu ada effect timbul
so cantikkkk
 


price dia pon bagi aku not bad.
ko nak makan udang sotong, kupang, ikan, tiram ngan nasik sekali kalau pergi kedai seafood pon belum tentula sedapnye. harga lebih kurang gak sama


dulu kedai design lain. pahtu tutup kejap renovate.
skang dah cantik.

masa kitorang duduk takde orang.
nasib baik order dulu. tak lama lepas tu penuh semua meja orang datang lunch



gambar loving couple jangan lupa snap!
erkk tombam!

bila makanan dah sampai rilek je awek ni bakar udang dengan chese depan kitorang.
iskk rugi nuqmans xdo.
mesti diorang esaited.



okeh dah siap..
nampak je kecik.
1 dulang ni tau..
selambakkk

sos dia sume sedap.
puas hati makan.
3 orang bleh makan lagi.
tapi orang gemok cam kitorang 2 orang je licin. hahahahaha 

jangan risau.. setiap dulang lauk2 tu sume memang ada nasik kat bahagian bawah.
so takdela ko meratah lauk aje.
dalam ada jugak nasik
 
seee..
licin sudahh.
mushroom soup tak berapa sedap. rasa susu tepung. sedap lagi piza hat. hihih

sebelum balik tapau Fish n Chip untuk Adeeb.
lepas ni Ajim nak pi tengok wayang ngan Adeeb.
aku masuk opis.

cisssssss.......

tapi soh aku belikan tiket plak tu.
kejamm

have fun la ayah n Adeeb..
sebab aku takleh tengok sekali, maka tengok cite kartun jela ye.
bwahahahaha.

minggu depan ada transformers.
dah lama tak jumpe Mark Whalberg
*tetibe

No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™