19 June 2014

Dress


bulan lepas ada share ngan Kak Ipar aku beli jubah chiffon.
cutting jubah aku panggil jubah jela.
dia tulis situ Chiffon Dress.

Kak Lin ni rajin shopping online.
tau aje mana dress santek2 n murah.
aku plak since dah tak dapat nak tempah baju ghayo nih beli siap jela.
lagipon memang niat raya kali ni nak pakai jubah.
so xde hal la tak payah cutting2 sangat.
jubah kan simple aje.

skali Kak Lin kata dia pon nak beli selai dress gak. jom kita share. dapat murah sikit.
dia suruh aku belek kat Instagram = Qoqoelma
fb dia pon nama tu jugak.
dress dia murah2. orang lain jual 80-90 tak masuk pos. ngan dia beza dekal 15-20 murah siap pos pulak tu.
beli 2 dapat less lagi. haaa best2..

ok carik2 berkenan dengan 1 dress ni.

syarat wajib adelah tiada cutting kat pinggang.
hoiii lawanye model ni pakai...
selai RM70
kalau amek 2 Rm130 siap pos.

murah la tu kan???
ko ingat nak beli kain.. beli lining..
upah jahit sume dapat ke RM70?
celah mana???

maka setuju amek Maroon.
pahtu tamak order sekali dARK bLUE.
huuuu suka2..

bila pakai Alhamdulillah cutting bahu ngan tangan dah ngam2 canti dah.
kain sedap. tak panas.
aku berdiri tengah panas pon tak jarang.
tak payah pakai kain dalam.

tap sebab aku ni memang dasar tak reti pakai kain tetap sarung seluar tight paras lutut kat dalam.
senang nak bersila tanpa ragu2. hahahahaha

tapi....
kalau dah dasar pendek tu kan??? 
tak jarang kan?

model tu pakai ngam2 singkat cantik terletak.
aku pakai tros labuh ngam2 sampai lantai.
tu pon lepas sarung kasut 2 inci aku tu.
hahahahahaa

ada hati nak buat baju raya kononnnnnn
sabtu lepas ada kenduri kawen sepupu Ajim aku bantai pakai.
mestila kena carik baju raya lain kan???
kah3...

kalo rajin hat Dark Blue tu la aku buat baju raya.
tapi macam berminat nak carik baju lain jugak neh. bwahahahaha

tu la pompuannnnn 

No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™