22 May 2014

Dual Pen Drive


Sebagai bisnes women yang sedang nak bangun sendiri ni pengetahuan pasal gadjet adelah sangat penting sebab aku bisnes secara online lebih banyak dari offline.

tujuan aku beli Note 2 semata2 sebab aku nak manage page kat Facebook.
bukan satu.. tapi banyak page paku handle.
sebabnye, Alhamdulillah bos bagi kepercayaan aku handle page HKCC, website, group dan  blog jugak.

selain dari tu aku ada blog sendiri, page sendiri dengan website sendiri jugak.
nak menghadap PC 24jam memang aku takde masa sebab last2 nanti kerja aku tengok monitor aje. Typist nye Nuqmans.
T____T

alhamdulillah Note 2 ni memang sangat2 membantu.
selain gadjet internet pon macam nyawa dah.
yela... gadjet aje tak guna kalau internet tak boleh pakai.

kat rumah pasang Unifi kuota 10GB
kat HP amek pakej Digi kuota 6GB
2-2 wajib on.

kat rumah sepenuhnya pakai wifi.
kat luar pakai Digi.
thanks kat 2 services ni yang support bisnes aku selama ni.

bisnes kat opis??
ade gak aku buat. tapi sepenuhnya pakai Handphone. harap maklum..
kat opis Facebook memang sah2 kena block. jangan mimpi la nak bisnes pulak ye.

tapi sekarang sharing banyak guna gambar dan info terlalu banyak dalam Henfon.
gambar testimoni, gambar promo gambar produk.. gambar mengarut diorang share kat wassap... gambar download direct pesbuk. sume ada.
8gb sdcard tak cukup.
nak tukar henfon nantila dulu.. baru setahun pakai henfon ni.. banyak gile jasa.
lagipon bukan salah henfon. memory yang da sendat.

dulu transfer semua masuk emel, google, insta.. ape yang boleh transfer sume aku bedal. last2 tak hengat letak mane. hahahahahhaa

sekarang dah jumpe gadjet best.
taraaaaaa
dual Pen drive.


ape yang best??
pendrive ni boleh cucuk direct kat henfon. simpan gambar2 dalam henfon. bile nak pakai cucuk balik dan cari.

besttttttt...
tapi untuk keselamatan bile free malam2 tu sila backup kat Desktop jugak biar tak hilang segala data.
copy semua masuk dalam pen drive. malam2 sikit cucuk kat desktop.. boleh clear sikit tapis mana nak simpan mana nak buang.

Alhamdulillah, ringan beban Note 2 kesayangan guwe..

bukan orang bisnes aje boleh pakai.
korang pon kemain suke selfie kan??
banyak dah gambar2 asek2 muka korang aje dalam hp tu. pahtu nak buang konon sayang sebab nampak macam comel jeee macam cunnn aje.. kann????
haaa baik beli ni sbijik. 

mahal ke??
takla.. mestilah beli hat murah..
aku beli 16gb RM33.90 aje.

tak caya bukak >> sini 

kalau korang bukak tu dah mahal maknenye takde rezeki korang la.
kalo tengah murah or lagi murah baik korang beli cepat2. hahahaha
banyak jenis jugak dia ada. tegok kat >>> Lazada

tapi Lazada ni bawah Rm100 kot kena caj RM15 delivery. lebih baru free.
korang ajak la 3-4 orang share beli sorang satu. anta 1 alamat.
jimat postage.

aku suke gebang bile dapat barang murah.
budak2 HKCC cakap takut betoi kalo aku racun mesti terjebak.
hahahahahahhahahahaha

takpe.. aku racun tak mati. koman2 pon poket la rabak sikit.
mihmihmih

oit.. pinggan aku beli aritu dah jadi RM50 pulak. kurang RM9.90. cisssssssss
ada pulak blender comel RM50 skang. kaler biru lak tu.
dia macam shake n take tapi new version. cantik hoiiiiiii!!!

Lazada ni suke mintak lempang ngan aku tauuu

No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™