21 August 2014

Solok Duku Homestay


semalam kemas2 pendrive jumpe gambar2 lama..
sebelum buang mehla kita share.

ni bulan 6 aritu kot aku pi melaka. Iqa tunang.
rumah diorang kecik je takkanla aku nak menyemak.
so kita carik homestay jelah.

duduk kat Solok Duku Village.

not bad. tak jauh dari majlis. dalam 10 menet aje dah sampai.
aku sewa family Room. Rm100 1 malam rasenye. lupe sudahh


ada 1 queen bed 1 single bed
ade ekon ade kipas.
towel kena mintak. sabun mandi takde. sila beli.
nassib baik aku memang jenis yang bawak shower gel sendiri mane pegi.
pakai hotel punye mandian tak puas.

bilik not bad.
nama pon homestay janganla harap macam hotel 5 bintang.
asal ade tempat tido tempat mandi dan bersih pon dah Alhamdulillah.

pintu putih tu pintu bilik air

sekali bukak kena turun tangga terus..
besar gedabak bilik air.
kalo bilik tak muat ko bentang aje toto tido dalam ni. hahahahahaha

tukang buat inspection memang die pon.
kalau tak bersih ke.. geli2 ke, die mengomel la.
tapi kali ni die jakun kot.. jumpe bilik air besar kemain

bos besar ni macam biase...
layan feel die aje

ni depan homestay.
ada ruang lepak2
parking pon besar





lepas check in.. kasi budak2 mandi dulu then kita pergi makan..
kat mane??
nantila aku sambung.

afiq kata.. 
biarlah rahsia...
hahahaa 


Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™