25 August 2014

Redmi


dah berkenalan dengan Redmi?

ape tu Redmi??
ni die...




nak tengok info bleh tengok kat >>> Redmi 1s atau Redmi Note
opening price katanya...
mengade betoll

bagi aku murah la untk smartfon yang pakai Quadcore processor 
aku ni memang nak hat laju aje nak surf tenet dengan jayanya.

oih.. sabtu lepas (23hb) besday aku... 
korang takmo adiah kat aku ke???

maka baca ayat kursi banyak2 sebagai pendinding napsu bio tak terbeli sbijik walaupun mata aku nak juling tengok Xiomi murah.
kah3

p/s: bang.. nak adiah smartfon buleh?? 
*gosok ajim

2 comments:

YaNg AyEsHa said... [Reply To Comment]

hahaha..same lah..dok berangan nk redmi note tu..*meleleh air liur..

Aliah Nuqmans said... [Reply To Comment]

hahahha.. ape lagiii.. beli lewww

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™