05 September 2014

Mimpi dah tak ngeri


kemain lama aku ilang ye tak??
penyakit M aku ni dah melarat2 nampaknye..
hari2 baca blog orang pon belum mampu bagi semangat nak update blog. hahahaa

korang jang rindu aku sangat. kang demam panas pulakk
hahahahahahaha

aku nak apdet arini.. tapi tulih sepanjang ni pon duduk dalam draft dekat 4 jam..
makanya.. aku xde kekuatan lagi la kot.

yeke??
wakakakakakakaka

erppp aku bizi laaaaaa
tapi seronok..
sebab mimpi ngeri aku dah terubat. 

lepas dapat benda ni....



hahahahaha
ensem tak??
ensem takkkk????

macam mane aku nak block Lazada dari list ni ha???
x jenguk rase rindu la pulakkk

bwahahahahaha

tunggu la dalam 2-3 bulan lagi.. aku wat review.
mihmihmihhhhh

No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™