17 January 2013

Kerenah si Afiq Nuqman

 
seronot die ibu cuti 2 minggu..
tros tak geng ngan bibik dah.
bibik dekat sikit je die tempik kemain lagi macam ade penculik datang.
time ni la sume nak kepit ngan ibu.
slalunye bukan men handal die carik pasal ngan abang Adeeb. 
tapi depan I blakon tak hengat. Adeeb senggol tak kena pon die da berjuraian air mata konon sakit. ek eleh... budak ni nak kene nehhhhhhh
tros I geget.. gorammm...
pahtu die lari nyorok blakang Adeeb.
hahahha
jangan muntah ye melayan kerenah die.
I malas nak gabungkan gambar tu.
so sume letak sekali harung..
I kua bilik tengok die dok depan rak kasut dah
 bangga sehhh dapat pakai kasut abang
 dahla sebelah lain.. sebelah lain...
 nak bukak die tak bagi
 get redi nak kua
 eh.. nampak slipa bibik. tros tuka.. kasut takmo
 bile I marah die susun letak balik slipa bibik
  ingatkan dah ok
 rupenye sarung slipa ibu plak
 dah nak bukak pintu tak dapat
 die selongkar semua benda. kena marah la ngan ibu. suke hati dok celah rak kasut.
busuk tau takkk!!
 tros amek beg skolah abang..
 pi tunjuk hasil seni die tu kat abang Adeeb
 sempat plak jeling I
 huuuu bawak diri dah


 majok kejap.
I panggil pon x pandang dah


 lepas pujuk2 tros posing
 bajet macho lah tu..
haiipppp!!!!
seronok je layan budak2.
2 tahun tak koje pon tak puas lagi neh.
kot resign kang xde nafkah la pulakkk...
 
koje jela diam2..
I envy to those fulltime housewife  
u are lucky!
 

2 comments:

Budak Kampung said... [Reply To Comment]

nuqman nk g skol ke?meh acik antar

Aliah Nuqmans said... [Reply To Comment]

beg abang tu cik.. die nyebok je lebih.. hahaha

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™