18 January 2013

Afiq Demam seminggu

ni plak gambar Afiq time demam..
sadis aje muke.
last die demam aritu masa kena HFMD
dekat setahun dah la tak demam.
yang tak bestnye.. terus kurus die.
huuu... da mcm budak tak cukup vitamin dah.
sedey Ibu.

ni demam nak jalan laju kot.
hehehe.. sebab die baru pandai  jalan jatuh.
 
mula2 tu ok lagi.. makan ubat je bleh main2 tinju ngan abang.
bile ubat abeh. die pon pening. badan jadi panas.
haa... time tu I nak masuk bilik air kejap pon die tak bagi.

 bubur xnak, nestum xnak, susu xnak..
bg kismis die nak.
 tapi tak berani bagi banyak2 sebab die muntah balik
lepas abes ubat aje. melepek tido... kepala pening
Kepala gan badan die panas. tapi kaki ngan tangan die sejuk cam keluar freezer. cemno tu?
skali badan die sampai 39deg.. ayarkk seriauuu..
takut lak kena sawan tarik. pitam ibu kang.
tros mandi tak berhenti..
cian die.. kesejukan.
ibu xde choice la sayang.. 
nak kesian ke nak gelak?? ibu gelak jugak la. hahaha
 2 kali pegi klinik kerajaan ubat tak jalan gak. nafas pon da bunyik2.
tros pi swasta amek gas..
lega die sikit. pahtu mintak ubat baru dari klinik sebab ubat yg ade tak jalan.
Alhamdulillah.. 2 hari lepas tu die dah nak makan ngan susu balik
tidur pon dah makin lena.
ciannnn die. 
kena bogel cani dekat 4 hari.

 

 sekarang dah baik demam. kembali melasak.
badan pon dah ringan. laju dah die jalan.
Alhamdulillah..
setiap kejadian tu bersebab =)
 
 

2 comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™