06 April 2016

Nuqmans Beverages


orang jual air ko pon nak jual air.
orang buat sticker ko pon nak buat.
orang buat satu-satu ko buat sekali harung.

hahahahaha

nak buat cemno.. aku takler kreatif. modal pulak sangat ciput.
upah design Rm30 aje.. tu pon berkira..
nak buat sekali harung


yeayyy dah siap brand simple Nuqmans.

aku jual Big Cup kat kedai kat Bagan Lalang tu.
tapi aku jual smoothies jugak.
aku nak pakai sticker yang sama...
maka beverages ajela..
sekali harung.

takmo tulih kopi ke teh. sebab aku jual perasa coklat mango dan strawberry jugakk.


bunting pon dah siap.
saya sukaaaaa...

memang aku mintak yang simple dan orang tengok pon nampak sedap.
hahahahah

maka terhasillah.. big cup yang seksi sekdsa semuanya..

hat ni esklusif sebab pakai Kopi Purple.
request dari member aku. aku layankan aje.
sekali aku pulak terjebak.
eh sedap jugak big Cup Collagen ni kan?

sambil minum sedap. sambil sihat jugak.
sape requet aje aku buat ni... kalau tak tak buat..
Coco Lejen pon bulehh



ni Chocolate flavour.
rasa dia macam air kotak duutch lady sikit. lemak-lemak sedap


ni of course la peberet utama.
Mango dan Strawberry.
gambar strawberry tak ada pulak.

apa lagi yang sedap??
Hazelnut dan Mocha banyak jadi pilihan. siap orang dah beli datang repeat kata tak cukup.

cafe latte pon diorang puji sebab coffee dia Kaw! 
setengah Latte cair.. tapi hat ni memang terasa Cafe dia.

Smoothie minggu ni baru start.
nanti aku share gambar ye..

apa lagi selain tu??

selain Big Cup dengan smoothie aku jual gak Waffle.
next inshaAllah ada Takoyaki.

terer kan aku masak???

hahahaha
yang instant ni memang bagi kat aku..
kalau masak ayam masak merah kompem takboleh hadam.

ya.. aku lagi terer buat duit dari buat lauk masakan.
*lari campak badan atas katil tekup muka kat bantal* 

krikk krikk krikk

eh korang datang Pantai Bagan Lalang Sepang tu singgah kat kedai Nuqmans Biz ya...
selain ada Barang runcit. ada foodstall dan juga ada barang-barang vendor.

next inshaAllah barang kesihatan,
Kopi Purple
Coco Lejen 
Elite S7

Barang penjagaan Baby brand Tropika

Caliph Suplement

Jubah Abaya dan Shawl jugak.

sapa yang mencari vendor kat tepi pantai mehla letak kat kami.
sewa serendah Rm35 aje.

apa kelebihan kedai kami?

ia sebelah kedai Ikan Bakar Senandung Malam.
tempat tumpuan pelancong-pelancong yang menginap di hotel-hotel seperti Avani, LKIM, Hotel Seri Malaysia, dan Cabin Chalet juga.
kedai kami ni centre kat tengah-tengah.

InshaAllah... lokasi strategik 



No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™