01 March 2016

Minyak Angin

sape pernah pakai minyak ni??
staff opis aku introduce semalam.
hahahaha aku tak pernah nampak.

diorang ata pakai sedap. bau pon sedap. pahtu roll on aje.
so aku beli 1 test.
ok betoiiii memang besttt

diorang kata ada macam-macam bau. tapi staff aku belikan 1 aje. bau Citrus.


mula-mula bau aku terus terbayang eskrem Split Solero tu..
adehh terus rasa nak jilat. kahkahkah..

sapu sikit kat pangkal leher. pahtu kena gelak.. tu minyak angin. bukan perfume.
aah lewww aku lupa.
pahtu aku cakap eh takpela takde rasa apa pon..


lepas 5 menet terus rasa berangin kat leher..
ah sudahhhh


tapi sedap lerrrr..
sukaaaaaa


kat opis ni rajin gak orang bentang meja jual macam-macam jamu tu jual. tapi aku tak pernah jenguk. budak-budak opis ni kata dia jual Rm15.
so diorang ni pakat-pakat beli kirim kat sorang. dapat la 1 botol Rm10.
terus aku ambil 2 sebab best.

nak letak dalam kereta.

eh aku tak jual.
sape nak pi cari sendiri 

Brand Fresh Care.

eh belek-belek kotak dia baru perasan. Model luar tu agnes monica. tu pon bawah gambar dia ada tulis. kalau tak memang aku tak kenal sape tu. hahaha

minyak ni ada kelulusan Majlis Ulama Indonesia.
keluaran PT. Ultra Sakti Indonesia

ha pi cari pii..

diorang kata kalau beli dozen boleh dapat RM7 sebotol.
entah-entah lagi murahhh



No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™