06 January 2016

selamat ulang tahun kelahiran


Assalamualaikum..

penyakit M aku dah makin tinggi skang.
bukan aje malas apdet blog. sampaikan ulangtahun kelahiran pon aku tapaukan sekali.


besday Adeeb aritu 24 Dec.
masa tu tengah sibuk siang Ajim meniaga. aku plak berkampung sebelah pagi ngan malam kat rumah adik dia buat kenduri kesyukuran.
ingat nak menyambut kat situ sebab adik beradik sebelah aku suma ada. tapi aku tak berkesempatan nak membeli kek pon.

sudahnya biarkan berlalu jelah.

then ada kenduri pulak 1 jan tu kat rumah abang ajim kat rembau.
semua sebelah Ajim ada kat sana.
so buat kat sana jelah.

dah alang-alan menjelang bulan 1 aku pakejkan sekali Ajim 10 Januari & Fatih 21 Januari.
jimat tak??
jimat kannnn??




kedekut??

eh mana tau neh???

bwahahahahahahaha


gambar tak cantik.
menumpang henpon angah ajim.
dalam hp memang lawa sebab dia set panorama la.. set apo tah lagi.. 
tapi bila aku aplod masuk web jadi kecik giler.
bila enlarge trus blur.

iskk sedey..
 

dah membelek-belek gambar ni baru aku perasan muka aku langsung takde.
ini boleh mendatangkan marah!!!!




Afiq merajuk.. tak dapat menghadap kek. bila suruh duduk sebelah abang dia taknak. 
nak hadap kek tu sorang-sorang.
gila glamer punya budak.
tunggula tuan punya kek rasmi dulu.

tapi tak susah pujuk dia sebab favorite dia memang kek. so potongkan 2 slice bagi dia hadap sorang-sorang.
nak makan sendiri ya.. takmo orang suap.
ok fineeeee makanla..

Fatih ni kan... mulut dia memang senyap aje..
tapi dia punya melasak.. adehh ko janganla terlepas pandang..
ni tengah posing dia boleh capat kek tu pakai kaki.

OMMA!!!

ku geget jugak budak ni kang..


adeii gambar blur..
tak ensemmmm


Aku belikan Jam kat Adeeb dengan Henpon aje kat Ajim.
semua order dengan Lazada aje.


Fatih?
ibu belanja susu dahla.. 
21 hb nanti ibu belanja cucuk peha kat Klinik ya.
ahahahahaaha




No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™