21 November 2014

Upin Ipin & Fia Formula E.

patutnye besok Adeeb sunat. aku nak masukkan dalam Khatan perdana kat Masjid Besi.
tapi bila nak pi register n bayar yuran org masjid kata dah penoh.
padahal aku kol sebelom tu ade kosong..

takpela.. xde rezki. iskkk

ni tengahari tadi...
sape2 yang tak tau.. 21 - 23hb ni ada karnival Upin Ipin kat PICC.
kemain sume mak bapak nak bawak anak datang sini. tak menahan..
dah nama pon depan rumah.. hari2 lalu.. mestila si bujang ni tau jugak..

tadi Lunch kat PICC. singgah jap snap gambar aje. dewan aku tak masok pon.

syarat wajib.. makan dulu..
amboii terus makan bertambah.

ok jom amek gambar.













lepas snap pic kita balik.
Adeeb pow eskrem koneto upin ipin Rm2.
huhuhuuuu
sape nak pegi silalah pegi.. pembukaan cuti sekolah ni...


ni pon aktiviti besok ada Fia Formula E kat Presint 2.
tiket paling murah RM50.
tapi hat ni takde seat rasenye.. jalan2 dalam tu jela.

aku dapat free. hehehe
alhamdulillah...

tapi aku tak pi kot...
bagi Ajim aje.. peberet dia neh.

agak2 boring minggu ni kita pi ronda jap dalam PICC.
takde barang upin ipin yee.... eskrem aje buleh!!

Haippp!!!!

No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™