25 November 2014

Fish & Co @ IOI City Mall


ahad lepas pepagi pukul 9 dah pegi PICC.
biarpon depan rumah kena pi awal sebab kompem jem.
huihh dahla pukul 9 start... pukul 9 tu dah jem. gileee

penangan upin ipin punye pasal la ni...
tapi aku pegi sebab adik cakap dalam dewan tu ada booth baju sekolah canggih.
alahai.. apesal ari jumaat aritu aku tak masuk?
isk..

sekali pagi tu amek kau.. kepmain la padat manusia dalam dewan tu. pahtu masing-masing takmo bergerak. so memang takde peluang aku nak jengah booth canggih tu.
takpela.. marila kita keluar sebelum aku sesak napas.

kat luar dewan ada lagi motor kecik ni.. aritu Afiq takde.. mehla amek gamba afiq jap.
adehla orang ramai kat keliling.. teros lembik die..
eiii gorammm


ni la satu2nya gambar yang pandang camera.

Adeeb pulak buat muka toya sebab kat belakang tu ada mainan lampu2. dia nak.. aku tak bagi.
tu tengah cembeng tahan nangis la tu..
geramnyee... 

dah jom balik...
aku blanje popcorn sorang satu aje.
hoi itu pon rm5 secawan.
popcorn letak dadah ke ape??

Ajim boring baru keluar rumah dah nak balik. 
ok la jom pi IOI city mall sebab dia baru bukak. kita tengok ape ada.
ha kat IOI tu ada tempat main Ice Skating.
sape nak bleh la pegi.  aku lupe nak snap gambar sebabnye aku dah kebulur.

ajim ngan budak2 sebok tengok orang ber ice skating. aku carik tempat makan.
food junction tak bukak lagi. alahaiii

pi tingkat 1 jumpa Fish & Co.
tengok2 menu dia lebih kurang ngan Manhattan Fish Market.
ha masuk jela... aku dah menggigil.



budak-budak dapat set fail ni.
dalam ada crown ikan ngan activity sheet.
so budak2 dok diam la...
tapi tak bagi pensel. appara...

ko tengok dia hidang cutleries??
kalo tetiba ade penjahat senang nak tikam sambil lalu.

crown fish si kecik ni awal2 dah koyak






nasib baik ibu ade bawak pen.
khusyuk dia buat sambung2 nombor dengan cari beza gambar.

kedai ni kecik aje.
agak sempit.
stroller pon kena letak luar



ini kids meal.
bleh pulak nugget over garing. ades sedap lagi cekodok aku buat.
ilang rasa nugget dah.


okeh...  set ni sume ado.. yang tak sedapnye adalah ikan dia nipis kecik dan tawar.
nasik pon kureng.. sebab macam ala-ala pulut dah aku rasa.
ke dia nak buat nasi minyak tak jadi?


tapi tengah lapar sume bedal. nasi kena tambah sebab tak cukup.
lauk memang melambak la..

melambak-lambak pon aku ode gak sotong goreng tepung die.
ok yang ni sodap...
banyakk. so asingkan sikit sekali fries ngan nugget nak tapau.

budak banyak songeh ni bagi pegang pen ngan kertas dia diamla kejap.
suap nasik banyak2 pon dia tak sedar. hahaha


sedap tak makan kat sini??
selera aku sedap lagi manhattan kot...
harga pon mahal manhattan dalam 4-5 hengget aje.

tak lama pahtu adik aku datang join kitorang merayau.
sekejap je kat IOI ni..
 takde ape nak beli.

tapi ajim ngan Mie (laki adik) share beli selipar dr Cardin sebab buy 1 free 1.
seb baik selipa pompuan takde offer..

tu jela.. 
sok aku kursus lagi 2 hari.
yihaaaa boleh balik awal.
lalalalaaaa...



No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™