24 September 2014

Baby dan A&W


wahhhh
aku apdet blog laaaaaa... mimpi apekahhh?? hahahahha

aku tengah tunggu meeting ni.
11.00 kang start.
mari bercerita guna gambar... nampak panjang beno sebenarnye pendek aje ceritanya.

ni masa cuti hari Msia baru ni... 16 sept.
pi jenguk bff aku.. Affa.. die baru bersalin. KakChik pon join skali.
oih dah jadi mak orang... tuka.. puan Irna Idayu.
sedap pon nama ko fa..

kuikuikuii...

selamat menjengah dunia Muhammad Rayyan Danial..
kami menanti kamu dengan penuh kasih sayang ke dunia. =)


gambar baby tengok sipi2 dahla.. baru 4 hari.
nanti dah pandai posing biar mama die sendiri aplod 
sapa ada anak dara boleh beratur isi borang. sebab Rayyan ensem. ikut pak die kot.
kalo ikut Mama die tak pon

kakakakakakaaaaaaaa

yang tengah tu la Affa..
cun la dari aku..

aku cun takde.. manis cute, jelita dan comel adela.
*sila muntah*

apesai la aku mengangkang cenggitu??
afiq pon separuh aje.

ni Ajim la tukang snap ni.. sabotaj bini sungguh..
cam kekok pulak.. lama x pegang baby. hahahaha

lepas pi umah Affa memang dah takde aktiviti.
so pukul 3 dah blur taktau nak buat ape.
ajim tanya nak pi mane?

balik laaaa nak titonn ...ok la jom balik.
tapi masuk bandar seremban. appara..
sesat kekdahnye...

isk.. kesesatan yang nyata neh...

aku suke A&W Float. 
kenangan dengan Arwah abah datang seremban tengah2 malam makan A&W dalam kereta kat parking.
dulu A&W seremban ni boleh order then makan dalam kereta. siap ada dulang khas yg boleh sangkut kat cermin kereta tu.

skang takde dah.
ramai yang curik gelas kot..
dalam banyak2 fast food, A&W la kalo lalu aku mesti nak singgah bli float.
lain tak herann
 sambil minum ingat abah. rindunyeeee
T____T

korang ade abah jagala elok2, sayang beliau selalu.. create happy moment banyak2 dengan parents.
aku ada moment 9 tahun je ngan Arwah Abah..
tolah masa kecik2 yang aku tak ingat, berapa sangatla moment yang ada dalam kenangan aku dengan beliau?? iskkk


3 orang ni nyawa aku skang..
selain mak, diorang ni jugak la tukang bagi aku semangat.
mesti cipta moment indah jugak...
Allah pinjamkan nyawa dah siap perjanjian yang kita sendiri tak tau bila tamatnya.
kalau tak aku dulu,  mungkin diorang..
marilah bersayang2 selalu..









korang pernah dengar pasal Aura Lebah??
ce gugel. ade tak..
kat mane ntah aku baca.

its like korang pi mana2 mula2 takde orang.. bila korang masuk dan duduk aje tetiba ramai lak orang.
benda ni kerapkali berlaku kat aku jugak.

sape ada ciri2 ni?? boleh asah bakat korang dalam meniaga.
inshaAllah berjaya. 


takleh nak type panjang2 la.. meeting nak start dah. babai.

peace!!



No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™