06 August 2014

Adeeb kat opis lagi



Arini kak ida takde. so adeeb takde transit petang ni.
macam biasa balik sekolah aku amek kena makan dulu.

lepas dah kenyang naik opis, aku bentangkan selimut kat bawah meja, letak bantal then suruh dia tido kat bawah meja. macam kejam je kan?
dah kena bawak opis nasibla..

bawah meja tu terlindung dari lampu, so malap2 & suram sikit. pahtu dah sedia dalam ekon. kompemla tido lena. selalunya diorang tido dalam 2.30pm then dalam 4.30 baru bangun. 
tido kat rumah pon tak lama macam tu.
sekli sekala petang2 tido dalam ekon sedapla...

kat rumah aku kedekut. ekon pasang bila malam aje.
tu pon dah tengah malam aku tutup.
catuan elektrik adelah wajib.
hewhewhew..


ni muka latest aku. tembam takkk???
belum masuk stok open house 3 minggu akan datang neh.
hahahahaha

aku bermasalah hormon plak skang.
muka asekla berkilat. pegang idung, pipi tangan dah berminyak2.
badan pulak ade naik jerawat dah. tak banyak tapi tetap ade,
risau plak aku.

tapi jerawat aku ni stok pegi sekolah punye jerawat. sangat menjaga airmuka tuannya.
dia tumbuh kat tempat tertutup aje.
muka dia maintain jelita.
hahahahahahahahahahahahahaha

aku dapat sabun baru.
sabun manggis.

aku nak try dalam sebulan ni tengok hasilnye.
kot transform jelita mengalahkan che ta ke kan???

nanti la aku review



No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™