07 October 2013

Motif basi


kebizian melanda hidup I lagik
kalau nak kejar masa sampai bila2 tak cukup.

kerja skang dah makin tak fokus.
dapat plak bos yang sangat SAYANG pada staff kannn
tros bertambah berat nak keje.

iskkk... nak cuti setahun tros.
nak dok umah buat fulltime bisnes. bleh tak???



i nakkan motivasi la... bia bersemangat g keje.
ni takkk
sampai opis tengok muke bos jadi motif basi.
arrggghhhhhhhhhhh

4 comments:

Budak Kampung said... [Reply To Comment]

sabar kak..iman pon mcm akk gak tapi bila diri ni dimotovasikan oleh abg ipar bru terkesan.satu perkataan je abg ipar iman pesan tapi kesannya subahanaalh...membuatkan iman terfikir.kembali kpd fitrah.iman nk share dgn akk boleh? Niatkan kita kerja kerana ALLAH. Dh cukup..2 je perkataan nya selebihnya kena fikir.2 yg abg ipar iman ajar.mana2 kerja sme je kan.selamat bekerja kak

Aliah Nuqmans said... [Reply To Comment]

@budak kampung
InshaAllah.. terima kasih atas nasihat tersebut ye.
Selalu juga sematkan begitu.
tapi tu la.. ragam persekitaran ni memang dugaan betul. melemahkan semangat aje. iskk =)

Azhafizah Md Nor said... [Reply To Comment]

be strong enuf okeh..nanti dah cuti terus bosan pulak dok rumah..hee

Aliah Nuqmans said... [Reply To Comment]

haaa tak tau bosan ke tak.. rushing sepanjang masa aje nih. hahaha

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™