10 January 2013

Website incoming


arini agak bizi..
sampaikan customer mintak apdet info PB kat die dalam Emel pon lambat.
mahap ye kak.

I bizi ape??
jeng..jeng..jengggggg..... 

Insyaallah in a few days Nuqmans Collection akan ade websitenye sendiri..
tadi bizi dok buat susunatur la tu..
nama website pon still pening lagi..

nuqmans.com.my
or
nuqmanscollection.com.my

mane ok??
I rase nak nuqmans aje..senang cust nak search nanti..

Nuqmans co pon da register kat SSM. tapi bawah nama Nuqmans Network
hurmm okeh la tu.. still dalam Nuqmans Property. hhihhhhh
syukur pada Allah..
awal tahun 2013 ni macam2 rezeki Dia limpahkan.
sangat bersyukur pada Nya.
semua tu rezeki untuk Nuqmans jugakkk
 

nnt da ade link i share ngan uolls yepp..

arini besday Ajim..
epi sebeday yang ke 30 Ajim..
smoge tertunai ape U nak..
termasuk blikan I Beetle sbijik
ngaaaaa...

*die tak ngaku da minat woksegen jugak sebab tiru I* bleh??

semoga segalanya lebih baik dari semalam..

4 comments:

♥ dak pink said... [Reply To Comment]

Nuqmans better. Senang ingat.

Eh, ajak lah aku skali selebrit besday Ajim putih weh.
Haha.

Aliah Nuqmans said... [Reply To Comment]

aku pon berkenan ltk nuqman aje. tgkla nnt cane..

xselebret pong.. dah tuo. dok dendiam. hahahah

YaNg AyEsHa said... [Reply To Comment]

nuqmans dh ok sgat..kite pun suke..hehe

Aliah Nuqmans said... [Reply To Comment]


@YaNg AyEsHa

kann?? tengok nanti dapat kelulusan ke tidak. hehe

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™