07 August 2012

Kereta Raye..


Wahh.. sebut kereta raye sume dok bayangkan kereta baru ye..
nehi.. nehi..
I dah terlalu kaya nak tuka kete.

ahad lepas I dah redeem kupon yang I bli kat Groupon berharga RM48 untuk service polish kuda putih I yang dah makin tak hensem tu.
ok la.. da name pon service RM48 hengget janganla assume dapat kereta cam Saga FLx yang baru kua kedai kan.. 
hahahhh..
eh ok what.. rege asal untuk service ni RM4++ tau.


aiseh.. bawah mata da ade parut. kene wat plastic surgery neh.

atuk punye malas diorang neh.. bleh lak dashboard je berkilat. carpet I tak basuh pons..
eh.. lupe la nak snap pic sblom service.
cane ek nak describe ??
hurmm kete I da dekat 3 bulan tak basuh.
ghupe pon da ala2 Saga celup tepung dah.
ha.. cemtu la ghoman eh.. bleh bayangkan tak??
hahahh..
malang kete I dapat owner pmalas g car wash. ape lagi nak basuh sniri.
kih3

ha.. kereta I santek da.
tunggu incik pomen yang bizi tu nak amek dan service kete I plak.
biase la.. tiap kali raye je I bagi kete I masuk spa.
bagi die major service. bio die rajin bawak I g jenjalan.

owh.. tawon ni best sket.
I bli radio baru untuk kete I.
so ble pasang mp3 lagu korea sampai lebam. hahahh


semoga segalanya lebih baik dari semalam..

2 comments:

♥ dak pink said... [Reply To Comment]

Untung larrr ada encik pomen ;p

Aliah Nuqmans said... [Reply To Comment]

hahahhh.. ehem2
sile lantik incik pomen anda di pusat service berhampiran. :p

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™