03 June 2016

Puasa dan Bazar

Assalamualaikum semua...
minggu depan dah nak puasa..


aku mintak maaf di atas segala kesalahan dan kekhilafan yang aku buat kat korang-korang semua secara langsung atau tak langsung.


semoga dengan hadirnya bulan mulia ini akan dipertingkatkan lagi tahap keimanan dan ketaqwaan kita terhadap Allah s.w.t.
inshaAllah...

apa planning puasa dan raya tahun ni??

tahun ni aku masuk Bazar Ramadhan.
bertambah la aku bizi sebab tahun ni kami meniaga kat Bazar Ramadhan Dengkil.
eiii seronotnyeeeee...

hahahaha
aku suka meniaga.. satu kepuasan untuk berpenat-penat dan mendapatkan pendapatan yang halal. 
hehehe

Alhamdulillah Allah permudahkan bila majikan keluar pekeliling bulan ramadhan boleh balik pukul 4pm. waktu rehat dipendekkan jadi setengah jam sahaja. hoyeayyy!! saya sukaaaa....
balik kerja terus shoot pi pasar... lalalaaaaaa

meniaga start puasa ke 3. 
tahun ni kami menjual Ayam gunting, sotong raja dengan air Big Cup.
jemputla singgah gerai kami..
nanti cari banner2 ni ya...
tapak kami no 76 kalau tak silap.


inshaAllah kami buatkan yang fresh dan berkualiti untuk korang..
tahun ni aku raya kat rumah Ajim.
macam biasa.. persediaan mesti last menet. sebab rumah mak aku dan rumah mak ajim sama jauhnya.
tak sampai sejam dari putrajaya...
kalau spenda tertinggal pon takde masalah patah balik ambik. kahkahkahhh...

aku ni beraya sepang jenuh la jugak pusing-pusing pi sg buloh pi seremban round n.sembilan tu..
balik rumah ajim pi beraya keluar pukul 10am.. maghrib dah boleh settle semua rumah sedara mara dia.
pahtu malam mati kutu takde nak pi mana.
huahahaaahhh....

tapi sedara mara ajim ramai. memang meriah betul.. cuma rumah semua dekat-dekat..
sepelaung ajeee

sape nak menjemput aku datang raya kat nilaiii???
eh.. puasa pon blom start weii.. bwahahaha
ok bai


p/s: meh la baca info pasal KopiPurple niii... penat aku buat tauu
http://kurus-sihatcantik.blogspot.my/


No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™