20 October 2015

Rezeki masuk kerja

Alhamdulillah.. baru sehari bekerja kawan2 datang bertanya khabar.
diorang tau aku suka berniaga dan kebanyakannya yang rapat memang follow fb aku.
so diorang pon tau aku apdet kat mana aku bukak booth dan apa yang aku jual. tetiba bila masuk kerja kemain bertanya..

..............
Mi, ko jual vitagen kan?? minggu ni gaji bawak tau.. aku nak. nak beli untuk anak aku.. tak payah dah nak pi kedai beli. balik kerja dah ade jajan untuk diorang.
 
..............................
weh ko jual Fat burner ye?
aah, Elite S7 hybrid Fat Burner.
ok tak rasa dia? ko minum ke?
aah aku minum sehari sepeket. sebab aku breastfeed so ambil yang minima aje. Alhamdulillah ambil 9 hari turun 1.5kg. lemak aku ni lemak degil. dan aku pulak takde pantang makan or exercise. 
ada berak-berak ke?
so far takde pulak... tapi setiap hari aku membuang dengan jayanya. takdela tunggu 2 hari sekali lagi dah. badan pon rasa ringan. perut dah lembut sikit. tak keras buncit macam dulu. Laki aku ambil 2 hari sekali, berat tak banyak turun tapi nampak badan dia makin fit. dia exercise sikit-sikit aje time angkat kopi angkat vitagen tu keluar peluh. dia kata badan selesa. nafas lancar tak mengah. perut pon tak membuncit dengan jayanya seperti dulu. hahahaha
besok ko bawak ye. aku nak try.. aku ni sembelit manjang.
okey baiklah. 
Model Ensem ni dah ada anak bini tau.. 
 ............................
Kak umi... kitorang nak order kambing yang siap masak boleh tak?
boleh. bile nak?
besok pagi.. nak makan ramai2. besok ade pot luck.
oh yaka? baiklah. esok akak bawak.
kambing Perap Nuqmans siap masak Rm45 sahaja

haaa kemain aku rajin type dialog balik yeee....
tapi tu la rezeki aku semalam. diorang berminat nak order tapi takut aku taknak hantar. diorang memang tunggu aku masuk kerja baru pakat-pakat nak order.

so hari ni aku bawak henbeg, beg telekung, beg breast pump, kambing dengan Fat burner.
hahahahha pagi-pagi dah banyak beg nak bimbit.
ibu tembam dengan baby tembam. kemain hepi nak anto ibu pi koje. tak tau dia kena tinggal sehari dengan ayah. hihihihhh
Opss lupe nak bagitau...
aku memang ejen berdaftar dengan Vitagen delivery.
so kami sediakan service delivery untuk sapa2 yang nak order Vitagen secara borong dengan kami.
minima order 5 pack (of 5) tu aje. kami hantar sekitar putrajaya. so yang dekat opis2 tu nak vitagen harga sales kat pasaraya kumpul order dengan kawan2 opis ramai-ramai kami pi hantar sampai lobi.
jimat masa uolls tak payah pi kedai dah.



kambing pon ada delivery minima 2kg pembelian aje.
1kg rm38. kalau nak siap masak Rm45.
dah siap dalam bekas plastic microwave tu. balik tinggal reheat aje masak nasik. makan...
InshaAllah dijamin Sodappp

setakat ni ramai gak yang minta hantar dalam pukul 4-4.30 camtu. sebab nak bawak balik makan teros.

Fat burner tu pon free COD Putrajaya Sepang Nilai Salak Bangi Kajang Puchong Dengkil Serdang Sri Kembangan Balakong Seremban dan kawasan sekitarnya.
1 botol ada 40 sachet.
harga RM210 tapi sekarang promo RM170 sahaja. beli direct dengan aku nanti aku bagi gift saguhati dari pihak Nuqmans Biz sebagai support pembakaran lemak korang. hihihihh...

yang jauh2 boleh pos aje..
Free Postage seluruh Negara.
yang berminat nak jana pendapatan denan Elite S7 pon boleh pm kami. inshaAllah peluang jana pendapatan yang berbaloi-baloi untuk korang..

stok Fat Burner untuk delivery & Pos
nak order meh whatssapp / Telegram 
 016-6603741 @ ajim 016-3127411 

No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™