03 October 2014

Swimming Pool


pitamla takde dalam bajet tetibe menyoping.
bila dah bayar sume baca la surah2 ape yang patut sambil membayangkan kena baham di pagi raya dengan lakiku itu. 
kakakakakaaaaaa

dah buat salah baru tau risau.
ni sume Lazada punye setan kemain kuat menghasut.

oi manela aku tak geram...
die anta emel kat aku kemain offer.

korang tengokk!!!
kemain lama aku mencarik.. sume mahal2.. selalu dapat paling murah dalam rm80 ++
tetiba kali ni kemain la melampau murahnye...

set bertukang tu aku survey online dr hujung tahun lepas tau..
penah tapak rm75. tapi postage rm15. sipott...


Doctor playset tu..
rm47 aje??
swimming pool tu dalam RM230 1 set tau aku dapat.
sekali arini Rm169. 
tak ke Lazada ni nak mintak penampar ngan aku???


sambil tengok2 sambil rasa nak nanges sambil menyumpah2 sambil geram.
pahtu gatal klik benda lain jugak..

pahtu mula la terpikir raya ni lepak sepang 2 hari mesti panas.
eh jumpe swimming pool lagi murah laa...
eh beli la.. anak buah ramai mesti seronok..
eh bestnye tengok anak2 buah mandi manda depan rumah mak time cuti ni.. mesti meriah.
haaa beli.. beli...

ala set ni takde pump. dahla besar gedabak sape aje la nak tiop... meletup perut kang..
ha ade pam letrik.. beli..beli...


nak beli tak mainan tools2 set tu ye?? besday Afiq 18hb ni.. dia suka kerja2 bertukang ni..
mesti seronok die dapat set ni


eh tapi nanti la dulu.. kalau hujung bulan ni price sama lagi aku grab...

kali ni beli swimming pool dengan pump aje.

so kita beli..

ok done!

lepas bayar tetiba terdengar suara ajim setiap kali barang sampai..
"awak beli ape pulak ni yang??"


ngaaaaaaaaa
salunye bila barang sampai aku tak pandang die dah. buat2 sidai kain la basuh pinggan laaa konon2 bizi. padahal takut die membebel...
beli ntahape2 boros.. kan aritu dah pi mandi kat Gambang.. kan dah bla bla bla... kan tutt tuuttt tuttttttttttt

ok besok aku plan nak soh die pi jalan2 basuh kereta kesayangan dia tu dalam pukul 11 camtu.
sebab time tu la barang Lazada sampei...

hahahahahahahahaaa
ade je niat jahat tu


**eh aku geramkan tools set tu, apesal aku beli swimming pool pulak neh???
**ketukkepalasendiri

No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™