01 October 2014

Manhattan Fish Market (again)


skang tengahari kan aku kena amek Adeeb balik sekolah. balik rumah mandi2 then bawak pi makan baru anta pi tahfiz.

tapi skang Ajim cuti, so dia amek Adeeb siap2 baru keluar amek aku pi makan 3 orang baru anta Adeeb then anta aku balik opis balik.

elok la jugak, banyak waktu untuk Adeeb skang. kalau kat rumah Afiq nampak dia dekat je ngan aku dia datang pukul Adeeb. bleh?? macam die sorang aje ada ibu. Adeeb tu kutip bawah pokok. hahahaha
Adeeb lak tau je adik die cemtu die pon bawak diri main basikal la.. tengok tv la.. kena tunggu Afiq tido baru Adeeb nak gesel2 ngan aku.. kadang2 kesian sebab aku pon tido awal jugak. sambil tidokan Afiq aku lelap sekali. tinggal dia ngan Ayah tengok tv. 
so skang seronok la dia.. tengahari je aku melayan dia sambl makan sambil borak2 sambil Afiq takde nak debik dia.  

ni menu minggu lepas saje bawak Adeeb datang sini.. masa aku datang aritu 2 orang je ngan Ajim.
esaitedla si bujang ni sebab dia makan nasik kurang sikit. bab ratah2 lauk ni kemain laju.
kat sini nasi sikit aje lauk kemain lagi.

kita order set yang sama la.
mula2 nak makan lobster sebab lama dah aku nak makan. skali tengok price 1 plate dengan seko aje lobster dah RM125. takpela.. nanti beli tiket flight balik hari just untuk makan lobster aje kat sabah. hahahahaha berangannn


gambar berterabur kot..
korang  tengok jela.. takde apa sangat pon.







 







kagum kejap Adeeb tengok abang ni main api depan mata dia.
dont try this at home ye nak! hangus 1 rumah kang










promosi jugak belanja lebih Rm50 dalam 1 resit boleh spin the wheel.
bagi Adeeb pusing la.. dia esaited.
skali dapat kupon kalo datang makan lagi dapat makan kek Free.
ah yolahh.. kalya sangat ibu kau nak datang makan selalu..
bangga Adeeb dapat kupon kek free. hahaha


keluar dari kedai kat belakang Alamanda ni ada plak skuad Perodua Era.
dah memang lalu nak pi kat kereta. kite lalu jela..
skali abang tu panggil bagi 3 peket sample biskut ape ntah.
Adeeb ngan Afiq yang perabeh...



sambil tunggu Ajim amek kereta layan kejap dia main tengah2 panas kat taman ni.
lepas gian kejap pon takpeee janji dapat..

aku nak review xiaomi kat korang.
nantila.. tunggu Antu rajin sampuk aku.
kikikiii...

No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™