14 August 2014

Jamuan Raya

Semalam kat Unit aku ada jamuan Raya.
unit ni ada 5 sektor berlainan dan beberapa bahagian.
setiap unit dan bahagian akan sponsor sejenis hidangan.

then unit ni memang ada collect yuran bulanan sorang RM6 sebulan.
so menu utama memang peruntukan dari duit kelab sahaja.

Kelab sponsor Nasi Arab, Kambing golek dan Sate sebagai menu utama.
then setiap sektor dan bahagian akan sponsor 1 jenis menu yang tak sama.

so jadilah lambakan menu yang aku sendiri tengok pon nak muntah kekenyangan.

selain jamuan raya.. disekalikan dengan sambutan harijadi staff setiap bulan.
yang ni memang acara bulanan.
so bulan ni alang2 dah ada majlis kita sekalikan aje.
dah berlambak makanan tambah pulak kek 3 bijik.
kepitaman disitu..





salah satu sponsor adela ROjak
aku amek timun ngan sengkuang aje. banyak2 letak dalam pinggan, letak kuah.
sekali kepedasan.
bawak kat meja makan slow2.. dekat 3 jam baru abes. *nangis* 
  
aku duduk tingkat 6. kat floor aku ni boleh lepak2 kat luar. so kite bagi special sikit bakar sate ngan kambing golek kat luar ni. barula fresh. 

sebelah kambing.. sebelah sate.



kambing siap ade wedges ngan roti bakar bagai. coleslaw pon ado.
sayangnye sos die kurang kick laaa
diorang asak pon nak cepat. potong besar2..
tak garing ler.

ni sektor aku sponsor. Sektor D.
Yong Tau Fu 

roti jala kuah kari dengan pulut ngan serawa Durian.
ni menu pertama aku usik.. pulut sikit je.. kuah durian 3 senduk. hahaha


ni apee ha?? nasik dagang ke kerabu?
aku tak makan. tapi sume kata sedap

laksa johor

disebabkan besday pompuan cantik jatuh bulan ogos dapatla celebrate sekali.
diorang panggil nama.. dapat kad besday. skali yang sampaikan KSP kauuu... kih2..
pahtu ada sessi potong2 kek, tapi aku tak join..

kambing golek special request mintak nipis2 & garing2.
sos tak sedap takpe.. kite amek kosong. 
sodappp


hoih eskrem pon adoo..
mula2 amek ni aje.

pahtu tak cukup amek pakai mangkuk.
1 umi punye.. 1 aku punye..
eh sama tuan ek?
hahahahaha

kuih ijau tu tapau untuk nuqmans.
peberet diorang tu 

lepas tu kekenyangan.
kite tido bawah meja..

ZZZzzzzzzz







No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™