24 July 2014

Salam Aidilfitri.. *awalnye??

Assalamualaikum...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin
hehehehe
awal sungguh bagi ucapan.
bulan ni harap maklong aku kebizian.
saje jugak bagi korang rindu lebih sikit kat aku. wawawaaaa

persiapan raya macam mane?
aku beli 1 family sedondon Biru turqoise.
selebihnya baju ngan kasut Nuqmans.

Ajim tambah koleksi baju dan seluar dia.
aku tambah koleksi baju2 kembang memandangkan baju aku banyak tak muat dah. hahahahaha
baju raya tu jelah satu.
bukan pi mane pon...
raya ni balik rumah Ajim.
Raya ke 3 pulak aku dah koje.
sebab opis dekat, aku berulang jelah nanti

selalunye kitorang tak beraya siang2. malam baru pi serbu rumah orang.
pahtu balik tido kekenyangan.
maka semakin terpisahlah antara aku dan diet.
sobsssss.....

takpee... janji Ajim sayang. *eh?

2 hari lepas Adeeb balik bawak kad raya buat kat sekolah.
cikgu print. diorang kena kaler dan gunting. 

lepas tu kena tulis sendiri
hahahahahaha 


tulisan Adeeb kadang2 macam dinasour kadang2 macam cacing kerawet. 
takpela.. sekolah sok perbaiki lagi ye sayang... 
dia bagi kad tu mase nak tido.
kembang kempis aku dapat kad raya dari anak sendiri.
hehehehee
nak simpan dalam frame. biar dia tengok balik besar sok.

bestnyeeeee.. akhirnya aku dapat jugak kad raya tahun ni.
ko ado???
hahahahahaha
sekali besok pagi2 bangun dari tido  Adeeb mintak balik kad raya tu.
eh kenapa pulak?? da bagi mane boleh mintak balik?
alaaa... Adeeb lupe letak nama ibu ngan Ayah... 
lorr yaka? hahahha

tunggula lepas raya aku apdet cerita lagi ya..
Salam raya dari Ummi, Ajim & Nuqmans.

maafkanla salah silap kami..
terlebih terkurang minta dihalalkan ya.
sayang korang...
raya, raya jugak...
jaga kesihatan, jaga keselamatan, jaga kebahagiaan keluarga..
seronok, seronok jugak..
jangan lupa doa yang baik2 untuk kesejahteraan Negara Kita, kesejahteraan Agama Kita, 
keselamatan dan keamanan saudara kita di Palestin sana..
yang penting,.. keunggulan Islam di mata Dunia.

inshaAllah...

*peace dari Nuqmans*

No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™