24 June 2014

Kasut


Semalam ada job kat Parlimen kena pakai kasut bertutup. 

aku dah sampai opis kol Ajim mintak tolong carikan kasut dekat rak tu tolong anta sekali stokin kat opis.

membebel la incik tu tengok kasut dah berhabuk dah bersawang nak pakai tak basuh.
ala..saye lupa... sebab tu mintak skali stokin biar tak gatal2.


kasut ni aku beli 2 tahun lepas.
lama dah.
sekali pakai arini rasa dah ngam2. alamak camne ni. bila pakai stokin je ketat padat.
nampak beno aku dah gemok.
T__T


semalam kerja kemain la bizi berjalan ke sana sini. dah nama pon duty officer mane ade dok sengih aje.
masuk pukul 3 tu aku da sakit sangat menahan aje. rasa geram nak bukak stokin.
tapi tahankan jugak sampai la ke balik.

sampai kat opis aku dah terencot-encot dah. cepat2 tukar kasut,.
huwaaaaaa

balik rumah terus flat nak nangis kaki kesakitan.
kebetulan ajim balik awal. so dia tolong urutkan kaki.
thanks lalink.

arini ada sehari lagi kena duty.
nekad takmo pakai stokin.
harap2 dapat bertahan.

macam kena beli kasut lain dah aku ni. next time duty tak merana lagi.
tu la... bangsa tak reti pakai kasut. sekali kena pakai memang nanges la.... last pakai kasut betol2 time sekolah aje. lepas tu aku bantai selipar dengan sandal.

duduk Department baru ni memerlukan aku berurusan dengan orang2 luar dan orang atasan. maka memang kena training pakai kasut balik la.

iskk... tak suke 



No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™