19 May 2014

shopping lagi

Assalamualaikum...

salam Isnin Alls...
arini aku puasa. sila jangan ikut contoh terbaik ni ye,,,, dah dekat ramadhan baru nak mengganti. padahal 3 hari aje. tapi sebab sikit tu laaa asek bertangguh aje.

selama ni berbloging state diri sendiri 'I' tapi ada yang tegur.
"apesal tak guna 'aku' aje?? bukan kat fb aku2 ke??"  hahahahah 
sebenonye mula2 bloging agak kecelaruan sikit pehtu rasa cam tak sopan nak ber 'aku' la sangat kt blog.
tapi diorang cakap tak best laaa rasa macam plestik plak.
yeke??? aku tak plestik. aku menyopankan diri.
arini pakai2 aku tulih post macam kekok plak.
*pangggg

sabtu ni sapa ade kat melaka??
meh blanje aku makan meh... =P

ada barang nak amek kt sana. alang2 tu marilah bawak anak berjalan2.
baru booking The Santo Inn hotel. sebabnye dekat dengan Jonker Street.
lama dah aku berangan nak pi sana. tapi tak berkesempatan lagi.
kali ni nak pegi jugakkk!!!

tengok review macam best... tempah pon kat booking.com
RM100 1 bilik untuk malam minggu tu. so harap2 ok la untuk kitorang 4 beranak.
nak tido aje ponnn...
eh.. entry langkawi blom apdet?? *tutupmuka*

jumaat lepas cuti.. pi anta mak ajim kat KLIA 2.
jakun kejap sebab macam masuk shopping complex.
besauuuu nauuuuu kihkihkih

pagi2 tu pi beli set breakfest kat KFC. dah kata makan kat KLIA 2 mahal kekdahnye.
sekali tersangkut pendrive card neh.
Rm19.90 aje.. 8gb
aku tak minat kat Ronaldo tu. tapi nak card tu. maka beli yang takde muka dia. so amek design last sekali satu2nya yang takde muka beliau. kekekeeke


Flight pukul 12. tapi kami pukul 8 lebih dah gerak.
ciwi tempat baru la katakan. tak tau jalan pon iye gak. siap call Elly tanya jalan sebab die dah pegi KLIA 2 ngan asben beliau yang dah kurus sikit tu... **elly aku puji laki ko nehh.. hahahaha


akhirnya sampai jugak KLIA 2.
share location kat group wassap KLIA 2 takde lagi dalam gugel maps ko.

 selfie kejap.. 

Mak ajim nak pi Acheh. ikut rombongan warga emas Nilai.
selamat bercuti mak!
**eh?? ptg ni mak balik dah. hehehhh kejap ajeee

kat sini memang agak 'orang kaya' rate  punya belanja.
kita cuci mata jelah.


tengok2 kat B&R sama price aje kott.... lest makan eskrem pukul 10pagi. hahaha
ajim kata.. kalo dah jumpa peberet aku... pukul 8pagi pon aku macam tengahari kan??
eleee jeles nampak???


lepas pi KLIA 2 dah masuk tengahari.. aku keluarkan jin hasut ajim jangan pi keje. kalau die pergi pon confirm sampai lewat. hahaha marilah sayang kite pi DIY seremban 2. binimu tengah rajin nak mencari Glass Sticker lagi nak tampal kat tingkap bilik Nuqmans pulak.

sekali hampa... takde... lain pulak yang aku beli. Dasarrrrr perempuan dan shopping..

otw pi DIY seremban 2 beli tiket Godzilla online kat alamanda pukul 4.15
kecelaruan apekah ini???


lepas beli barang kat DIY
cepat2 balik putrajaya amek Adeeb kat transit balik rumah mandi manda siap2 terus pergi Alamanda.
tak payah la jemput Afiq kang aku duduk luar lagi ngan die. memandangkan petang2 ni memang waktu beliau aktif. kang membazir tiket aje aku tak paham cerita tu jugak.. beliau lagi suka buat lawatan panggung dari duduk diam tengok movie. T___T


tengok Godzilla macam terkagum kejap ada 3 ekor resaksa. godzilla tersebut adelah baik tak kacau orang.. menjaga keseimbangan bumi dan lebih hebat lagi boleh keluarkan lazer biru dari mulut beliau.
gilerrr..... tros teringat kat abam otromen...


cakap kat Adeeb.. 'rugila otromen tak datang'
'nii ade niii' sambil tunjuk otromen mini kat tangan die.


lorr... budak neh.. pegi mane2 pon tak lepas azimat berapi die tu.
tengok macam berlenggang. dalam poket tak lekang otromen kecik.


biar die.. da bujang nanti mesti malu sebab berkepit 24jam ngan otromen tu.


lepas wayang pi makan. lepas tu masuk Parkson kejap beli baju raya Nuqmans kat Poney.
pergi time hari kerja time takde orang memang best. sebab ko boleh belek semua baju lama-lama sorang2 tau.. baju pulak kompem ada saiz dan tak payah berebut. sape kata hari biasa tengah bulan rugi beli??
aku beli tshirt yang sepasang dengan seluar tu..diskaun 50%. Rm33 sepasang. rembat 4 pasang sorang. Budak lelaki senang je...sume sama... tshirt ngan seluar aje. takde orang pertikaikan... Nuqmans pulak memang bangsa tak pakai kemeja. kompem lepas 2jam mintak tuka. mudah keje aku.. tak payah gosok2.

lepas tu jumpa jeans FILA paras 3quarter tu 70%. amek sorang satu. murah pulak jeans budak RM3+.++. selalu dekat nak raya aku beli selai paling murah RM50 tulih situ diskaun 70%. kelentong kuat! beli tshirt FILA pulah after less dapat RM17 selai. grab 2 parang gak berlainan saiz.
settle sudah baju raya Nuqmans tinggal baju melayu ngan kasut aje.

macam biasa... baju Nuqmans memang twin la... beza saiz aje.. design, kaler  semua sama..
ni la untung ada anak sama jantina ni... pilih 1 design amek 2 saiz terus. 
twin brother ever... hahahaha


dulu aku kecik2 3 beradik perempuan mak kembarkan.
aku kakcik ngan adik. kitorang badan lebih kurang sebab beza pon 2 tahun sorang. beza tang saiz aje. baju n design sume sama. benci tauuuu...macam malu je bile orang tengok dah tau korang adik beradik. tapi takde pilihan. tak pakai kang mak marah. skang aku tau kenapa mak kembarkan kami sebab aku dah dapat perasaan tu..
- perasaan pemalas mencari asing-asing. kahkahkahhh - 


tunggula Adeeb dah besar sikit pandai merungut takmo kembar baru akubezakan baju beliau.
tapi budak lelaki memang senang sikit nak urus.. tak cerewet. 
yang cerewet tu ibu kau!

gambar lepas dari KLIA 2 takde sebab tak snap.
gejet kemain nak banyak tahap pemalas bertingkat2 jugak.
apeee pon tak blehhh

No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™