23 July 2013

Penutup Kepala yang laris


Ada yang terlalu taksub..
sanggup tidur depan kedai. menunggu dari waktu sahur pon ade.

semata2 nak dapatkan PENUTUP KEPALA berharga ratusan ringgit
bertingkat2, colourful, ada diamond di depan.. 
tapi pendek..??

betul ke????

PETIKAN SURAT DARI PENDUDUK...

"Ingin juga saya menambah, ketika Jualan Masyhur yang berlangsung baru-baru ini, pelanggan-pelanggan tegar Fareeda telah berkampung/bermalam seawal jam 12 malam di kaki-kaki lima kedai di sekitar kawasan rumah saya. Saya juga terkejut apabila mereka telah beratur panjang pada jam 6.30 pagi, dan barisan ini memanjang sehingga ke kawasan perumahan. Ini mendatangkan rasa tidak selesa dan tidak selamat kepada saya dan keluarga.

Suka saya berpesan kepada pelanggan-pelanggan Fareeda supaya menunjukkan kalian Nyata Jelita juga mempunyai akal fikiran, timbang rasa, kesedaran sivik, tanggungjawab sosial dan sikap berhemah yang setimpal dengan harga tudung yang anda beli/pakai."



Speechless...
tak sangka fenomena jenama tu begitu berjaya.
Tahniah buat mereka..

Bayangkan mereka lakukan jihad pula..
tak lagi keluarkan tudung pendek..
semua jenama mereka membawa peminat2 mereka ke arah aurat yang lebih terpelihara.

mesti seronok..
lebih afdal bisnes diorang.



***kenapa I labelkan penutup kepala??
sebab.. uolls pon boleh fikir sendiri... =(


No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™