26 September 2010

Minggu ke 2 batuk berlarutan

Agak teruk jugak kesihatan I kali ni.

Suda hampir 2 minggu batuk tak baik2 lagik. Mengikut survey, raye kali ni paling teruk sebab tahap kesihatan hampir kesemua orang yang I jumpe x memuaskan. Ramai jugak yang demam dan batuk2 berlarutan.

Problemnye penyakit ni pada I adalah I sedang menunggu hari nak bersalin. Dan setiap kali batuk I akan merasa sangat sakit pada bawah perot. Ia akan diselangi dengan pwot I mengeras mybe bby pon x selesa kot. Dan kalo batuk terlalu kuat akan menyebabkan I terkencing2. Maklumlah org pegnen ni kan sistem daya tahan kencing da longgar. dalam sehari tak kurang 10 helai underware beserta seluar/ kain yang I mesti tukar. sangat meletihkan.

Yang paling tak besh tdo malam pon akan terganggu. Adalah kebiasaan bila Ibu pegnen dengan pwot beso ditambah plak sedang menunggu hari neh, akan jadi tak lena tido. Tapi bila dah ditambah dengan batuk berlarutan dan pwot yang mengeras buat I lebih lemah nak menghadapi malam hari. Siang plak kena g keje. for sure la xleh tdo da.skang da makin lama makin lemah dan sentiasa xckop tdo.

Makan obat??

Bukan I tak makan, kalo ikutkan da mcm2 obat I makan. tapi x jadi jugak. Pegnen kali ni memang tahap kesihatan I agak sensitip. ia menguatkan lagi azam I nak jaga pantang btol2 kali ni. hehe yeke? ntah.

I harap dapat kembali sehat dan bertenaga nak mengeluarkan si cumels I yang ke 2 ni pada bila2 masa je nanti. hehe.. demi bby, segalanya ibu korbankan =)

No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™