19 January 2013

Di - Antara Dua Sujud

 selalunye lepas sujud..
cepat2 baca doa pendek ni. 
pahtu sujud balik.
tapi..
kalau kite tau makna die..
mesti rasa tu lain..
baca selambat yang mungkin
kalau boleh nak lafaz segala2nya..
sebab diri masih banyak celanya..
adakah Allah sudi terima?
 

duduk di antara dua sujud

Rabbighfirli 
(TUHANku,ampuni aku..)
Warhamni 
(Sayangi aku..)
Wajburnii 
(Tutuplah keaiban-keaibanku..)
Warfa'nii 
(Angkatlah darjatku..)

Warzuqnii
(Beri aku rezeki..)
Wahdinii 
(Berilah aku petunjuk..)
Wa 'afinii 
(Sihatkan aku..)
Wa 'fuannii 
(Ampuni aku..)


رَبِ ّاِغْفِرْلِيِِْ وَارْحَمْنِيْ وَارْفَعْنِيْ وَاجْبُرْنِيْ
وَارْزُقْنِيْ وَاهْدِنِيْ وَعَاِفِنيْ وَاعْفُ عَنِّيْ

semoga segalanya lebih baik dari semalam..

No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™