14 December 2012

Alex Cross




Malam tadi frust ngan kekalahan Harimau Malaya punye pasal tros on9 search tiket wayang.
hahaha.. padahal da pakai baju tido tu.

tengok2 ade Alex Cross tayangan pukul 11. tros bli tiket on9.
mentang2 la umah I ngan Alamanda tu 10 menet aje kan..
aci stress je bli tiket. aci bli tiket je Stress. 
hahaha 

I puji la si Matthew Fox ni jadik Picasso. Sangatla stylo dan kejam. giler psyco jadik penjenayah. die ni pembunuh upahan. memang sangat kejam sebab die psyco punye orang. kalo bunuh pompuan pon memang xde kesian. aiseh. I plak emo siap menitik airmata tengok die tembak bini polis tu. huu *ye I ciwek =p

Hero cite ni sebenonye si Tyler Perry yang jadik Alex Cross. Die sorang polis yang pakar membaca pergerakan penjenayah. Tapi berdepan dengan si Picasso buat bini die terbunuh di tengah diorang hepi dapat tau bini die preggy anak ke 3 diorang. sedey la nengoknye.. Sobss..
tros si Alex jadik geram dan mengganas. die sniri nekad berdepan dengan Picasso sniri.
 
pahtu mestila polis hebat kan.. dah hero pon die.
hehehe..

tapi I suke dengan rilek je picasso bawak psyco die bertembung plak dengan polis skema yang meletop marahnye sebab bini da kene bunuh..
okeh la.. cite ni leh masuk list.

I bagi 3.5star.

*rase nak upah picasso potong jari ref korea tu jek. sesenang bg Fadhli Shas nangeh.*sebu*

semoga segalanya lebih baik dari semalam..

2 comments:

Makbed said... [Reply To Comment]

hahaha.. tak baik tau .dosa.

Aliah Nuqmans said... [Reply To Comment]

hihhh... niat baru. xbuat lagikk. *sengih kejam*

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™