26 December 2012

Aku Yang Tersakiti



Uolls pnah patah ape??
jari, kaki, tangan, ranting?? ehh..
hati??

I penah patah Ati.
malah bukan patah je..
tapi remuk dan retak seribu.
erpp.. mane 1 neh? remuk ke retakk??

mase tu memang sangat frust.
mujur ade Nuqmans..
betul2 tarik I back to normal.
kalo tak da meroyan agaknye.
ok stop.. tu dulu okeh!!
skang I hepi..
saje amek gambo kat cameron bulan 8 arituuu

tengokk.. da makin gomok da..
cam ayam daging. hahahahhaa...
satu koje la plak nak kuruskan badan.
ok tipu.
I pmalas nak diet. makan je rajin. so pasrah jela nak membulat cemane ponggg
T_______T


I suke lagu ni..
bukan sebab kena tinggal.
tapi sebab rayuan die.
slalu dengar lagu sedey. orang putus cintan dok merayu2 kat kekasih soh kembali.
tapi lirik lagu ni Merayu gak.
cuma merayu kepada pemilik cinta yg sebenar..
huuuu...

Aku Yang Tersakiti - Judika

Pernahkah kau merasa jarak antara kita
Kini semakin terasa setelah kau kenal dia
Aku tiada percaya teganya kau putuskan
Indahnya cinta kita yang tak ingin ku akhiri
Kau pergi tinggalkanku

Tak pernahkah kau sadari akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari
Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia
Memang takkan mudah bagiku tuk lupakan segalanya
Aku pergi untuk dia
Tak pernahkah kau sadari akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari
Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia
(walau tak bersama dia)
Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia




semoga segalanya lebih baik dari semalam..

3 comments:

♥ dak pink said... [Reply To Comment]

*wink wink*

Nak tawen dah ke?
Hahaha.

Aliah Nuqmans said... [Reply To Comment]

erpp.. tang mane ko jumpe stetmen tawen tu ain??
haihh... xde ape2 lg la...

kalo ade sure aku share yeppp... *wink**

Anonymous said... [Reply To Comment]

Elly~eleh..dh de sesape le tue..dihati kamo gamaknye ye...weeeee...

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™