05 September 2012

Ice Room Nilai


First time makan kat Ice Room.
dapat lak orang blanje.
mestila terkinja2 nak pegi kan...
kali ni Adeeb bawak bodyguard skali.
hahahhh
Adeeb ngan bodyguard somel die
 
 


Strawberry Ice Cream
macam2 Adooo
   







peanut Butter Ice Cream

Mushroom Soup. *sodapp cam kat piza hat*


Durian ice cream goreng *mabeles*

Manggo Ice Cream


okeh lenkali leh datang lagi
sebab sume yang I test sedap2 belaka.
eskem die mangkuk bosa tu pon baru RM8.90.
kire murah la kalo nak banding ngan B&R peberet I tu. baru 2 scoop dah 8.50 dapat semangkuk cenggini maun cecah 25hengget ni. hahaha
semoga segalanya lebih baik dari semalam..

6 comments:

ain.ya.nun. said... [Reply To Comment]

Ooo, dah dekat dgn aku pu haaa tapi tak koling2 pun.

Aku suka ice cream yg kacang tu.


Pssst, ada orang kata makanan kat ice room ni tak halal.

Unknown said... [Reply To Comment]

bls dendam ko pi putrajaya x koling aku> hahah


*ye ke weh??

Unknown said... [Reply To Comment]
This comment has been removed by the author.
Unknown said... [Reply To Comment]

ain.. aku dpt dah.
InsyaAllah.. halal. =)

view link ni:
http://ondscene.my/review/beranika-aiskrim-di-ice-room

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0401&pub=Utusan_Malaysia&sec=Selatan&pg=ws_01.htm

ain.ya.nun. said... [Reply To Comment]

HOI, BILE AKU PI PUTRAJAYA?

Unknown said... [Reply To Comment]

erkk..

bile ko pi alamanda ko xhengat ye??
:p :p :p

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™