20 July 2012

Dark Knight Rises


 Malam tadi gigh tengok Batman.
abes pukul 3am.
otak da ready cite abes lambat.
so akan tdo lambat.
tapi dok dalam Panggung memang panas punggung.
nak kate xde ekon I da menggigil dah.
nak kate kerusi tak empuk, lebih dari selesa dah..
sebab sebenarnye, cite tu lemau.
aih.. tensen lak aih..
cerita 2jam setengah.
action tak sampai sejam kot..
banyak borak dari action.
Teringat Avengers. I kecewa gak.
Avengers ade gak lawak dan keletah si hero yang I nak gelakkan.
aisehh... Batman ni memang tak mendapat tempat kat hati I la.
adegan Action pon kurang menyengat.


tapi leh puji la. ending tak disangka2. yang baik tu la sebenarnye jahat.
pehtu.. Batman da ade kapal torobang suda...
motor pon sanggeh.
suke lak nengok tayar motor die rolling time tukar haluan secara mengejut tu. haha
Tanpa cat women ngan Robin sapelah Batman..
hehe

I bagi 2 bintang jela kat Betmen. tu pon thanks kat Catwomen yang macam lagi hebakk dari Betmen.
rasenye ade Batman n Robin la kot nanti.
awal2 I nak reject la.
bulehh?? =p
semoga segalanya lebih baik dari semalam..

2 comments:

profmie said... [Reply To Comment]

rjinnye tgk kt wyg..xtgk lg cite ni

Aliah Nuqmans said... [Reply To Comment]

smalam la first day kua..
tapi kecewa plak.
sob..sob..

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™