22 September 2011

Klana Resort Seremban

Sekarang suda jam 1.07am..
I  ade kat hotel 4 star, Klana Resort.
Dulu nama die Allson Klana. Seremban.
gilerrr..
dok hotel mahal2 pons takleh tdo.
thats why we've got a words said money is not everything, but money is something...
it's may you can buy the bed, but you can't buy the sleep.
huhuhhh..

I still dok perah otak nak turun naik timbang lagik.
kalau I beli camera digital.
skarang tengah offer. 12mp rege rm399.
kalau I beli henpon nokia X3-02, petang tadi suda survey dapat rege rm460 original set dengan memory 8gb.
cameranye plak 5mp aje dan takde flash...

haishh.. cemane ye?
henpon ke camera?
sok gaji.
pakai duit I dulu la..
sementara nak tunggu customer I bayar balik duit jual tiket g sabah baru2 ni.
dapat duit dalam rm600 aje.
tapi simpan la sket. takkan nak perabeh lak.
huhuhhh..
ape pon sok I g terminal one.
tengok jela ape yang I bawak balik besok..
either Nokia X3-02 or Sony Cybershot or Nikon Coolpix.
Ngeee =)

semoga segalanya lebih baik dari semalam..

No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™