03 August 2010

Minggu ke 2 di Putrajaya

Sangat busan bile duduk aje tak buat ape2. Bos bagi I sorang Mentor untuk belajar mengenai Job I kat cni. tapi Mentor I tersangat lah bz. Suda 2 hari I duduk kat seksyen ni. Tapi I blom kenal lagi yang mana satu gerangannya Mr. Maliki.

Tadi g amek Arahan Perbendaharaan dengan Surat Pekeliling Perbendaharaan. Mereka soh I baca sampai I pon dah terkuap2 dengan mulut lebar seakan2 nak koyak dah. haisshh.. I adalah fast learner kalo diajar serentak dengan teori dan amali. Tapi bile disuruh gunakan teori sahaja.. nilah jadinye. tetibe terbayangkan tilam dan bantal kat umah. Ni kalo tdo gerenti tamo bangun neh.. haisshh *mengeluh aje.

I difahamkan kerja I nanti akan menjadikan I adelah antara orang2 yang bz. kerja memproses dalam sistem dan membuat visits di company2 yang berdaftar dengan kami. I akan selalu kena keluar outstation yang selalunya memakan masa 3 hingga 5 hari thats y i still blom jumpe mr.maliki lagikk. Cian kat beby I nanti bile akan slalu kene tinggal. Adess.. dugaan dalam mencari rezeki untuk anak2 ibu neh.

I harap kerja baru ni tak menjejaskan hubungan kekeluargaan kami especially of course la I dengan permata hati I yang cumels tu. ngee..

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™