28 November 2014

Parents & Baby Expo @ PICC

minggu ni ade expo barang ibu dan anak pulak dahhh...
saje gatal pegi tadi.

abeh duit aku. hahahaha


eh jumpe beg skolah Adeeb. siap beroda dan beso plak tu.. RM29 aje.
murahhh
tapi gambar ninja turtle pulak.. ah tibai jela...
adeeb tak pakai pon bleh buat beg ngaji Afiq.

baju tido budak2 banyaaakkkkk sangat...
sampai ada tempat tu semua baju RM10.
hoiiiiii
gile nehhh


ada alas tempat tido tu.. sekeping rm22. beli 2 jadi 40.
memang aku bli khas untuk Afiq.
tido manjang bocor aje.
berape kali ntah aku bangun tengah malam tukar cadar.
ha skang tuka alas aje. pahtu yang tu bleh sidai. sekejap je bleh kering.
bagus benda tu.. atas kain cotton. bawah plastik nipis. tak panas langsung.

nak toilet train anak???
ha ade yang letak atas jamban tu. muat2 bontot baby. RM20 aje.  ada holder kiri kanan. biar anak tu kompiden time berak tak jatuh. hahahaaa

ape lagi aku bli tadi ha??

malam kang nak repeat lagi la...
tadi sebab dah abeh rehat.
pahtu jalan ngan Adeeb lak tu.. takleh merayau sangat mane nak membelek nak tengok Adeeb lagi.  risau la kang tetiba kena buat announcement ade orang ilang Anak.

malam kang nak soh Ajim balik Awal la.. biar aku pi sorang2.
hahahahaahaahahaha
kua tanduk aku..

aihh ni la susahnye rumah depan PICC neh..




No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™