01 December 2014

Konvokesyen Tabika Kemas Presint 5


advance sekarang tabika kemas pon ada konvo.
dulu aku kecik2 takde pon konvo2 ni... kemain teringin pakai baju jubah ngan topi tu.
tapi bila time amek sijil gambar tah kemane aku humban ntah.
then bila Diploma aku malas nak g konvo. lepas sebulan konvo baru aku g amek kat pejabat pentadbiran. hahahahhahaa

tabika Adeeb pon tak terkecuali berkonvo ni.
Majlis Konvo bulan lepas.. hari Sabtu pagi. berapa haribulan aku tak ingat pulak.

macam biase, aku memang rajin snap gambar lepastu peram dalam henpon.bila memory dah berat baru tengok satu2.  sebelum buang meh kita save kat sini.

sanggeh konvo diorang. sewa dewan kat Kementerian Pelancongan. tapi apesal ntah panas.
ramai yang berkipas. ni masing2 menunggu sebab anak je niii...

pukul 8.30 dah masuk dewan, dekat pukul 10 baru nak start. hangin aje aku.
alahai YB.. janganla pakai janji melayu tu lagi.. silalah tepati masa.
buruk betul janji melayu ni laaa...


aku memang bawak bekal siap2. biskut, roti, vitagen. 
nak bagi hero sorang ni bertapa baik2 atas kerusi.
patutnya Ajim kerja arini tapi last menet dia mintak cuti kat bos.. dia cakap nak joinla tengok Adeeb konvo.
tenkiu sayam...

memang nasib baik Ajim ade la.. kalo x memang Adeeb konvo sorang-sorang aje jawabnya, aku kena balik dulu melayan kerenah dia ni.


sebelum konvo start kat luar dewan ada bukak booth ASB, ada booth SSPN.
ok jom daftar SSPN untuk Nuqmans memandangkan kita lom bukak akaun lagi.

letak deposit RM100 dapat beg sekolah, dapat tabung, dapat Pen.

hulubalang dah start nak bertantrum..
sebab kiri kanan kena kepit ngan ibu ayah.. dia duduk kat lantai.
tabung tu dia lambung2 bergolek2 sampai kerusi depan.
bila aku larang dia cubit kaki aku. sabooo jelahhhh

lama2 dah tak tahan dia start buat perangai bukan2 ajim bawak dia keluar dewan.
masa ni persembahan pon baruuuu aje start...
bukan afiq sorang aje... budak2 lain pon dah panas punggung dah. mak bapak apetah lagi.

lepas ucapan perasmian..
lepas persembahan..
barulah start konvonye.. tu pon dah pukul 11 dah.
banyak tabika kemas serata Putrajaya ni.
tabika Adeeb 2nd last dalam list. bertabah ajela menunggu.

sejuk ati ibu tengok anak pakai ensem2 camni..
semoga jadi pemangkin kejayaan masa depan ye Adeeb.


come tak saye???


debaran nak naik pentas

boleh snap dari tepi aje..
kemain ramai mak bapak duduk depan stage nak snap gambar.

alahai cinonet aje anak aku atas tu. huhuhhh
 

sejambak bunga sekalung tahniah.
3 tahun kat tabika kemas. naik boring dah dia.
tahun depan darjah 1 ye sayang...


 

i love you my Muhammad Adeeb Nuqman,
semoga Allah permudahkan urusan adeeb untuk capai cita2 bila besar nanti.
ibu doakan Adeeb jadi pejuang agama.. jadi seorang hafiz...
amin...

tu je gambar yang ade.
bila keluar dewan konon nak snap gambar berempat.
idoklewww....
Afiq dah berdrama dah...

yela.. pukul 12 lebih..
masa tido dia.. 
teros balik rumah

ZZzzzzz...




No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™