09 June 2014

Wiken

sabtu lepas rupenye cuti Agong aku tak tau. kompem je ingat ajim kerja.
bila nora nak datang rumah aku cakap laki aku takde. tetibe Ajim lak bukak pintu kannn. 
hahahhaa

pompuan tu sampai umah aku setahun sekali aje.
eh... berape tahun aku dok sini die baru sampai 2 kali aje. walaupun die selalu balik nilai n lalu kat Putrajaya ni. nak menyinggah nan hado. bizi ngalahkan bini PM. padahal bini Ben aje.
wakakakakaaaa aku kutuk beliau sebab beliau pasti baca. nanti die cakap kat aku.. amboi3...
makcik2 dah pompuan tu.. aku je muda. =p

sebab nora datang aku buatkan mee bandung special jela.

apesal special??
sebab aku masak la. ingat senang ke aku nak masak???
air pon water filter masak tau! kahkahkah..
pakai perencah segera aje.
perencah Mee Bandung mak pon dari Muar.
sodappp.. rase macam expert masak. hahaha

lepas tu bagusnye kitorang ni borak2 belek2 anak gambar tak snap.
penat je aku mekap kemain jelita masa tu. 

lepas Nora balik ajak Afiq mandi.
die suka dok dalam bilik air tu seharian pon.
jom kite gondolkan diaaa.....

rambut Afiq lambat sikit tumbuh.
so kite potong awal untuk rambut raya.
rambut Adeeb sangat cepat tau. afiq dah potong awal sebulan baru dia potong. tapi panjang dah sama ngan rambut Afiq. tapi minggu depan nak bukak sekolah nak botakkan Adeeb pulak.
taraaa...


Afiq ni penakut mesin tapi aku dudukkan atas toilet bowl tu biar die takbleh lari.
ayah mesin kepala dia. ibu siram badan die n sabunkan. die geli rambut tu kat badan dia. nangis2 macam ulat melekat kat badan. kaku tak bergerak. hahahaha

nasib baikla ade mesin sendiri. buat dalam rumah aje.
serik aku bawak pi kedai nak botakkan dia. nak roboh kedai tu bunyi suara dia sorang aje.
dengan aku2 skali penuh rambut kat baju nak pegang die.
den ensem takkk???

pagi semalam lepak kat rumah mak. kaki aku tereksiden ngan Anak buah Ajim si Khaleeda. dia dok pusing2 berangan jadi Elsa frozen tu terus terduduk. dia tu kecik je. himpap aku memang kompem tak sakit. tapi masa tu kaki aku terangkat. sedang elok dia jatuh tu langgar ibu jari aku.
siap bunyik lagi 'prakkk' melompat den. huwaaaaa jari terpatah ke belakang.

cepat2 letak gamat pahtu ajim urut. mula2 ok lagi.
sampai ke petang tu bawak berjalan pi rumah adik sume makin biru n bengkak. terus jalan senget n pakai tumit. dah tumit pulak sakit. hahahhh manje.
malam tadi pi klinik dapat MC 2 hari dengan spray kasi freeze die sikit. 

lalaalalala
sebenonye nak bagitau korang.. aku cuti 2 hari. =P
teror gimik aku kan???

malam tadi jumpe gambar ni kat fesbuk.
mulela gatal aku nak mendeco bilik pulak ni...


tapi tak mungkin la bilik Nuqmans macam ni.
kompemla yang kecik2 tu diorang campak sesuka hati aje kanggggg



No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™