09 October 2015

aku Rindu ni.. korang Rindu takk??


alahaiii rindunye aku nak membebel kat siniii...

takpa2.. 19hb ni aku masuk keje..
macam biasa.. kalau sampai awal tu bulehla aku membebel dulu kat sini.
office hour takbleh la..

lunch hour pon aku keluar.
tolong abang sayang meniaga.
sebab dia meniaga bawak anak dara.
so aku kena datang tolong pegang anak dara atau dia bawak anak dara pi mana2-mana dan aku yang jaga table.

alhamdulillah duduk di putrajaya ni..
tiap2 hari time lunch hour aku bukak table.
jual coklat ngan bitajen aje ponnn..

alhamdulillah sales boleh tahan
yang penting ko janganla santak letak harga sembelih orang.
harga biar murah-murah dan takde rugi. dapat untung sikit tapi jangka panjang pon dah Alhamdulillah...

eh aku still edarkan coco lejen lagi.
sape2-sape nak silalah roger.

ops.. tawaran stokis Coco Lejen pada Harga serendah RM1300 kini dibuka..
berbaloi-baloi...

nanti aku share info lagi ya.
ni sambil-sambil transfer duit kat akaun sambil bukak blog.

ok bai

No comments:

Zikrullah feat Nuqmans

Copyright 2013 | Templates Reserved for Lurve Nuqman's | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™